Informatie gebruik stroomkasten

Wat gaat er veranderen?

HWN heeft besloten een groot deel van haar electrakasten te automatiseren. Dit betekent mogelijk voor jou als gebruiker een aantal veranderingen. Het belangerijkste is dat je werkelijke energiekosten automatisch met je worden verrekend gaan worden.

Hoe herken je een STROOMkast?

De kasten op de wal hebben aan de buitenzijde een sticker met STROOMkast logo. De kasten en zuilen op de steigers hebben per contactdoos een QR-code.

Goede voorbereiding

Om STROOMkast te kunnen begruiken dien je te beschikken over een account en de APP op je smartphone of tablet. Download eerst de APP:

Aanmaken account

Via APP of stroomkast.nl , en gebruik de knop Een Account maak je zelf eenvoudig aan. Hiervoor heb je bankgegevens nodig. die worden gebruikt voor het verrekenen van de kosten (via incasso).

Aanzetten en uitzetten

Voor het aanzetten van een gewenste contactdoos scan je met je smartphone de bijbehorende QR-code. Je dient akkoord te gaan met de start- en KWH-kosten van HWN. Gedurende het gebruik kun je in de APP het actuele verbruik en de kosten zien. Om het gebruik te beëindigen dien je de contactdoos uit te schakelen. Tot het uitschakelen ben jij verantwoordelijk voor deze aansluiting. De kosten worden automatisch gefactureerd en geïncasseerd.

Geen stroom?

Als je een fout veroorzaakt zal de beveiliging worden aangesproken. Dit leidt tot een afschakeling om te zorgen dat er een veilige situatie ontstaat. Het herstellen van een beveiliging kan alleen door de beheerder van de haven worden gedaan.

Meer informatie?

je kan deze informatie uitgebreid naleze op: stroomkast.nl/help-pagina

Heb je een vraag? Raadpleeg dan de website met de pagina veel gestelde vragen: stroomkast.nl/veel-gestelde-vragen

je kan ook een e-mail sturen aan info@stroomkast.nl Deze e-mails worden tijdens kantoortijden gelezen en beantwoord.